Ruilen en Retourneren

Ruilen en Retourneren

 

Soms is het bij online aankopen lastig om te zien hoe een product er in het echt uit ziet. Kleur en afwerking kunnen anders zijn dan je verwacht, of je bent gewoon niet helemaal tevreden. Mochten er problemen zijn, neem dan eerst met ons contact op zodat we dit voor je kunnen oplossen.

Als je bij ons hebt besteld gaan we er vanuit dat je je beslissing goed hebt overwogen, maar we begrijpen het als een artikel toch niet helemaal naar je zin is. Daarom geven wij je de mogelijkheid om je product te retourneren. Je kunt binnen 14 dagen nadat je het artikel ontvangen hebt, je retour aanmelden. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen de tijd om het artikel om het artikel retour te sturen.

 

De kosten voor de retourzending van het artikel dien je zelf te betalen. Artikelen met een maximum lengte van 175 cm en/of niet zwaarder dan 30 kg kunnen per reguliere post ( Bijvoorbeeld Post.nl, DPD en DHL) worden geretourneerd. Dit regel je altijd zelf.

Artikelen die op pallets bij je zijn afgeleverd door een transporteur, of losse artikelen zwaarder dan 30 kilo en met een langere lengte dan 175cm kunnen niet per reguliere post worden geretourneerd. 
De kosten voor het retourneren van deze afwijkende zendingen kunnen verschillen per transporteur en zijn afhankelijk van waar je woont en van de omvang van de goederen die je hebt gekocht. 
Ben je zelf niet in staat om deze retourzending te regelen? Neem contact op met info@nancyhomestore.nl en vraag naar de mogelijkheden en de bijbehorende kosten.

 

Je dient het artikel onbeschadigd in de originele verpakking en compleet met alle onderdelen te retourneren. De verpakking kan geopend worden, maar niet vernietigd of worden weggegooid. Als de verpakking ontbreekt of beschadigd is, kan er sprake zijn van een waardevermindering waarvoor je aansprakelijk bent.

Zorg ervoor dat het artikel goed verpakt is wanneer je het retourneert. Voor het retourproces ben je zelf volledig aansprakelijk en draag je zelf het risico totdat wij het pakket hebben ontvangen.
Stel bijvoorbeeld dat het artikel onderweg beschadigd is en door de behandeling verder in waarde daalt, of dat het artikel ergens verdwijnt. Bewaar daarom het verzendbewijs en eventueel het trackingnummer.

 

Retourinstructies:

1. Meldt het artikel dat je retour wil sturen per e-mail aan bij info@nancyhomestore.nl

2. Je ontvangt de retour- instructies en adres.
3. Verpak het artikel met zorg in de originele verpakking zonder deze verder te beschadigen, indien het artikel niet in de originele verpakking zit, heb je recht op een vergoeding van 70% van de aankoopprijs.
4. Als wij het pakketje hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst weer op je bankrekening staat.

 

 

Ben je niet tevreden over je bestelling? Dat vinden wij heel jammer en daarom horen wij graag wat we kunnen doen om je tevreden te stellen.

 

Kan ik mijn artikel ook ruilen?

 

Nee, ruilen is helaas niet mogelijk. Om alsnog het juiste artikel te ontvangen kun je het product retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen met het juiste artikel.